به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت:
وزیر علوم ضمن "شایعه" دانستن تغییرات در حوزه وزارت علوم، گفت: در خصوص تغییرات کابینه از سوی رئیسجمهور و در هیات دولت تصمیمگیری میشود.
دکتر منصور غلامی در حاشیه همایش و نمایشگاه پارکهای علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات کابینه افزود: من چیزی در این زمینه نشنیدهام و آنچه که منتشر شده شایعات بوده است.
غلامی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت یک روز فردی میرود و فرد دیگری میآید تاکید کرد: در این خصوص رئیس جمهور در جلسات هیات دولت تصمیمگیری خواهد کرد.
منبع : ایسنا



